poniedziałek, 10 czerwca 2013

''Lubię dziewczyny z poczuciem humoru, bo sam lubię się śmiać i wygłupiać.''-JB
Kiedy Justin ogląda film z dziewczyną lubi objąć ją ramieniem albo trzymać ją za ręke
Justin uważa że to HOT gdy dziewczyna chodzi w jego bluuuzie
Justin nie lubi patrzeć jak dziewczyny płaczą.
" Moja mama nie jest ze mna dla pieniedzy i slawy . Ona jest moja mama i mnie kocha ... " - Justin
Dziennikarz : ' Czy nie powiedziałes nigdy do swojej mamy 'ale ja jestem Justin Bieber?' " JB : " Nie,ona uderzylaby mnie w glowe "
Justin nie rozumie jak dziewczyny moga rozmawiac godzine przez telefon
Justin mowi " piekna " , " kochanie " gdy rozmawia z dziewczynam
Justin uwaza ze dziewczyny wygladaja lepiej bez makijazu
Justin kocha czytać maile od fanów, bo przypomina mu to, jak wspaniali są jego fani.
Justin do wszystkich dziewczyn : " Milosc czeka na ciebie , czeka na ciebie odpowiedni facet , moze byc on tuz za rogiem "
Justin powiedzial ze 99% dziewczyn, ktore pisza ' LOL ' tak naprawde sie nie smieja
" Romeo mial 16 lat , Julia 13 . Kiedy ja będę jej Romeo ona będzie moga byc moja Julią " (czyli jego dziewczyna może być młodsza)- Justin
.'Czy mogę dostać buzi?' Justin 'Jeśli całowałbym każdego kto pyta, odszedłbym z czymś z czym nie chcę odchodzić'
Justin 'Nie lubię kiedy ludzie udają kogoś, kim nie są. Jeśli próbujesz mi zaimponować, bądź sobą!' ;)
Justin uwielbia wolne tańce z dziewczynami
Jeżeli Justin czegoś bardzo chce używa do tego przesłodkiej miny szczeniaczka
Justin "Uśmiechnę się do Ciebie, kiedy jestem Tobą zauroczony"
Jessica Jarrrell powiedziała "mogłybyście zdobyć serce Justina poprzez uśmiech"
Justin "Widzę dużo pięknych dziewczyn na publiczności. Wiecie co? Myślę, że powinienem być bliżej"
Justin ma koszulkę z napisem "przestań zachowywać się jak jesteś bogaty"
Zapytany o przeklinanie uśmiechnął się i powiedział "może się zdarzyć"
Justin jest troche zdenerwowany gdy jest sam na sam z dziewczyna :)
Dla mnie prawdziwe piekno to poprostu byc soba ' - Justin
Justin powiedzial ze lubi kolejki gorskie , ale jest mu po nich niedobrze.
Justin nie lubi gdy ludzie ktorzy go nie znaja , krytykuja i oceniaja go



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz